I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday 31 December 2011

Strangers #3








Okay shool breaks wanna say good bye to us. Wahahahha! tak mau ah aku pergi sekolah.cuti taak puas laa. cuti ni aku dah korban for tuition tapi for my entertainment..NOO! beluum lagii.semua aku rancang taak adi.tapi apa pun aku mesti ke sekolah dengan semangat yang tinggi dan aku mesti berazam untuk mencapai kecemerlangan pada tahun 2012 memandangkan tahun depan aku nak ambil PMr.huahaha.takut laa.aku takut kalau aku tak dapat 8A and i will hurt my parents' heart.aku tak mahu.aku nak buat dorang bangga.aku tak mau dorang dikutuk disebabkan aku ni kan budak sbp jadi no wonderlah boleh dapat ke tak tapi tak dapat.Hukhuk.tak mau.aku kena kerja kuat dari first aku jejak kat sekolah tu nanti with the new spirit and aku janji kat mak bapak aku that i'll try my best and buat dorang bangga.

No comments:

Post a Comment